06 maio 2010

I don't know but I think I maybe fallin' for you. Dropping so quickly maybe I should keep this to myself,waiting 'til I know you better. I am trying not to tell you but I want to I'm scared of what you'll say so I'm hiding what I'm feeling but I'm tired of holding this inside my head.
I've been spending all my time just thinking 'bout you I don't know what to do I think I'm fallin' for you I've been waiting all my life and now I found you I don't know what to do I think I'm fallin' for you.
Oh I just can't take it,my heart is racing.The emotions keep spinning out.

(Eu não sei mas penso que esteja gostando de você,caindo rapidamente. Talvez eu deva guardar isso pra mim mesma e esperar até conhecê-lo melhor. Estou tentando não te contar nada mas eu quero. Estou com medo do que irá dizer então escondo o que estou sentindo mas estou cansada de segurar isso dentro da minha cabeça.
Eu venho perdendo tanto tempo pensando em você eu não sei o quê fazer.Eu acho que estou me apaixonando por você,eu venho esperado por toda a minha vida e agora que te encontrei eu não sei o que fazer.
Ahh,eu não sei lidar com isso,meu coração está batendo forte...as emoções querem sair.
)

Colbie Caillat - Falling For You.

Nenhum comentário:

Postar um comentário